علت روشن نشدن ماکروفر و سولاردام

همواره خاموشی ماکروفر می تواند بنا به دلایل گوناگونی نظیر اختلالات فنی در قطعات دستگاه یا بروز قطعی و یا اتصالی در سیمکشی سولردام و ماکروفر به شمار رود، از عمده خرابی های احتمالی که در هنگام عدم روشن شدن ماکروفر با آن مواجه خواهیم بود می تواند به خرابی برد اصلی، بروز اختلال در مگنت رون، خرابی فیوز و دیود های دستگاه، سوختگی سیمکشی، خرابی قفل دستگاه، خرابی کیت و پنل کنترل اشاره نمود که در ادامه به بررسی این نوع از اختلالات مذکور خواهیم پرداخت.

 

تعمیر مگنترون ماکروفر و سولاردام

مگنترون در انواع مدل های سولاردام وظیفه ایجاد فرکانس جهت تولید گرمایش در دستگاه را بر عهده دارد، سوختن مگنت رون و یا بروز اختلال و قطعی در سیم کشی این قطعه و اتصالات متصل به مین اصلی ماکروفر می تواند موجب خاموشی دستگاه و عدم گرمایش در انواع ماکروفر باشد، دقت داشته باشید تا همواره جهت بررسی و عیب یابی مگنترون ماکروفر خود یا تعمیرات این قطعه، همواره از طریق کارشناس متخصص تعمیرات سولاردام و ماکروفر اقدام کنید تا علاوه بر انجامگیری خدمات صحیح با در نظر گیری ایمنی کار، احتمالات خطر برق گرفتگی و یا آتش سوزی را کاهش دهید.

 

خرابی فیوزهای ماکروفر و سولاردام

 

تعویض فیوز سرامیکی ماکروفر و سولاردام

وظیفه فیوز سرامیکی در انواع دستگاه های ماکروفر محافظت از بخش های مشخص دستگاه در برابر نوسانات برقی خواهد بود، سوختگی فیوز سرامیکی موجب خاموشی و عدم کارکرد دستگاه خواهد بود.

 

تعویض فیوز حرارتی ماکروفر و سولاردام

فیوز های حرارتی در انواع دستگاه های سولاردام وظیفه جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دستگاه را بر عهده خواهد داشت، بروز هرگونه سوختگی و اختلال در بخش مذکور نیز می تواند موجب خاموشی و عدم کارکرد ماکروفر باشد.

 

جهت عیب یابی از اختلالات فیوز و تعویض و یا رفع عیب بخش مختل شده، بهتر است تا مشکل را از طریق نمایندگی تعمیرات ماکروفر مورد بررسی و تعمیر قرار دهید.

 

تعمیر قفل درب ماکروفر و سولاردام

گاهی بنا به بروز اختلالاتی در قفل و سوئیچ درب ماکروفر ممکن است تا با خاموشی و یا عدم کارکرد دستگاه روبرو باشیم، اختلالاتی از این دست معمولا به دلیل عواملی نظیر قطعی و یا اتصالی در سیمکشی سوئیچ، سوختگی کیت سوئیچ، آسیب دیدگی قفل درب و خربی هایی از این دست رخ خواهد داد و به منظور عیب یابی دقیق و تعمیر تخصصی می بایست توسط تعمیرکار تخصصی ماکروفر مورد بررسی قرار گیرد.

 

تعمیر پنل فرمان و سیمکشی ماکروفر و سولاردام

از دیگر اختلالاتی که می تواند منجر به عدم روشن شدن و خاموشی دستگاه باشد می توان به، خرابی های پنل فرمان اشاره نمود، همواره این نوع از اختلالات بنا به بروز احتمالاتی نظیر، خرابی کیت فرمان پنل ماکروفر، قطعی اتصالات پنل فرمان، اتصالی در سیمکشی پنل فرمان، قطعی جریان برق پنل فرمان، اختلال شاسی ها و نمایشگر در انواع سولاردام و ماکروفر رخ خواهد داد، به منظور دریافت مشاوره بیشتر در زمینه اختلالات پنل فرمان ماکرفر با ما در ارتباط باشید.

 

تعمیر برد فرمان ماکروفر و سولاردام

از دیگر خرابی های رایج در هنگام روشن نشدن انواع ماکروفر می توان به سوختگی و یا اختلالات فنی مین برد و یا برد فرمان دستگاه اشاره نمود، اختلالات بخش مذکور جهت عیب یابی و تعمیرات دقیق همواره نیاز مند به ابزار کارگاهی و بررسی تخصصی کارشناس خواهد داشت، بنا بر این همواره جهت تعویض و یا انجامگیری کلیه امور خدمات و تعمیرات برد ماکروفر خود با نمایندگی تعمیر ماکروفر تماس حاصل کنید.