علت ارور دادن یخچال فریزر و ساید

همواره انواع لوارم خانگی هوشمند همچون مدل های روز در دیوایس هایی نظیر ماشین های لباسشویی، ماکروفر و سولاردام، ساید و یخچال فریزر اختلالات موجود در روند کارکرد خود را به صورت های گوناگون همچون صدا یا بوغ آلارم (هشدار) و یا نمایان شدن ارور (کد خطا) بر روی صفحه نمایشگر مشخص دوایس نمایان خواهند ساخت، نمایش هر ارور بر روی نمایشگر ساید و یخچال فریزر بیانگر خرابی و یا اختلال در بخش مشخصی از دستگاه می باشد که در ادامه به اصلی ترین خرابی در یخچال فریزر و ساید ها که به شکل کد خطا در نمایشگر رویت خواهد شد می پردازیم.

 

انواع ارور (کد خطا) در یخچال فریزر و ساید بای ساید

با توجه به آن که هر کد خطا به طور مشخص بیانگر نوع اختلال خاص در قطعه ای مشخص از یخچال فریزر و ساید خواهد بود، ممکن است تا در برند های گوناگون دیوایس مورد نظر خطا نمایان شده با علائم و حروف مختلفی به کاربر نشان داده شود، که در این مقاله به طور پیش فرض به بروز ارور های اصلی در برندهای بوش، ال جی، سامسونگ خواهیم پرداخت.

 

ارور های مرتبط با خرابی سنسور یخچال فریزر و ساید بای ساید

این خطا که در واقع بروز اختلال در انواع سنسور های بخش تشخیص دما، هوا، رطوبت و سنسور دیفراست یخچال فریزر را شامل خواهد بود در برندهای مشخص به شکل زیر می باشد.

 

ارور سنسور یخچال فریزر و ساید ال جی (LG)

ER/FS/RS/HS/F-DH/R-DH/FD-S/R-DS

 

ارور سنسور یخچال فریزر و ساید بوش (BOSCH)

E01/E02/E03/E05/E15/D1

 

ارور سنسور در یخچال فریزر سامسونگ (SAMSUNG)

4E/5E/E25/5/6E/D/F5/

 

ارور مرتبط با خرابی فن یخچال فریزر و ساید بای ساید

خطا مورد نظر به دلیل عواملی نظیر اختلال در بخش فرمان فن یخساز، فریزر،کندانسور و یا قطعی اتصالات و خرابی های گوناگون در قسمت مذکور باشد و ممکن است به شکل زیر در نمایشگر یخچال و ساید مشخص نمایان شود.

 

ارور موتور فن ساید و یخچال فریزر ال جی (LG)

ER/FR/IF/CF/FF/ER-FR/F1/

 

ارور موتور فن ساید و یخچال فریزر بوش (BOSCH)

E21/E05/RE/EI/EF

 

ارور موتور فن ساید و یخچال فریزر سامسونگ (SAMSUNG)

8E/23E/39E/36E/40E/22E

 

 

ارور مرتبط با خرابی موتور و کمپرسور یخچال فریزر و ساید بای ساید

خطای مذکور که مرتبط با بخش اختلالات و خرابی های موتور، روتور و کمپرسور در انواع یخچال های فریزر و مدل های مختلف ساید بای ساید در برند های مشخص شده خواهد بود از قرار زیر می باشد.

 

ارور خرابی موتور ساید و یخچال فریزر ال جی (LG)

OFF/ER-CF/22/ER-M

 

ارور خرابی موتور ساید و یخچال فریزر بوش (BOSCH)

EM/E12/ER-M/M1

 

ارور خرابی موتور ساید و یخچال فریزر سامسونگ (SAMSUNG)

84E/22E/OFF-ON/84-EM

 

نمایندگی خدمات تعمیر ساید و یخچال فریزر تهران و کرج

در صورت دریافت مشاوره جهت بررسی نوع ارور و خطای نمایان شده در نوع مشخص لوازم خانگی خود و دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی انجام گیری خدماتی نظیر، تعمیر برد الکتریکی ساید بوش، تعمیر برد هوشمند ساید ال جی، تعمیر برد اصلی ساید سامسونگ و خدماتی نظیر شارژ گاز یخچال فریزر، تعمیر یخساز ساید بای ساید، تعمیر کمپرسور یخچال فریزر و ساید و خدمات فنی تخصصی دیگر با ما در ارتباط باشید.